Hugh Jackman: Είμαι Έλληνας. Το επίθετό του παππού μου ήταν Μπέλας

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Ξέραμε για τον Hugh Jackman πως είναι απ' τους πιο γοητευτικούς άνδρες της μεγάλης οθόνης, ταλαντούχος και ανήσυχος ηθοποιός, είτε πρωταγωνιστεί στις μεγάλες υπεραγωγός, είτε επιλεγεί να εμφανιστεί σε χαμηλού μπάτζετ, εναλλακτικές ταινίες.
Ξέραμε ακόμη πως μετακόμισε με τους Άγγλους γονείς του στην Αυστραλία, όπου πήγε στα καλύτερα σχολειά και έκανε εξαιρετικές σπουδές. Δε ξέραμε πως έχει καταγωγή από τον τόπο μας και πως δηλώνει Έλληνας!

Την αποκάλυψη έκανε στην Ελγκα Νταϊφά –μπράβο!- στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε στο Star. Για την ακρίβεια είπε:
«Είναι αλήθεια ότι έχω ελληνικές ρίζες. Δύο γενιές πίσω το όνομα της οικογένειάς μου ήταν Μπέλας κι εγώ αισθάνομαι, αλλά και είμαι εξ αίματος Έλληνας». Κατάλαβες τώρα; Εμείς κάνουμε «αμάν» μπας και θεωρηθούμε κάποτε Αυστραλοί και ο Χιού, δηλώνει Ελληνας (σ.σ: να το μάθει ο Στουρνάρας να του στείλει κάνα εκκαθαριστικό, να του πω εγώ, Ελληνας!)

Πρόσθεσε ακόμα πως «Αν υπάρχει ένας Έλληνας σκηνοθέτης που ενδιαφέρεται για έναν μελαχρινό Αυστραλό ας με ειδοποιήσει» και επισημαίνοντας ότι θα τον ενδιέφερε να κάνει ταινία στην Ελλάδα (σ.σ: σώθηκες μεγάλε!).
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Τζάκμαν εξήγησε επίσης γιατί είναι ευγνώμων στον «κοντοχωριανό» του, Νεοζηλανδό Ράσελ Κρόου: «Είχαν προτείνει τον ρόλο του Wolverine σε εκείνον, αλλά τον απέρριψε και πρότεινε εμένα. Θα του είμαι για πάντα ευγνώμων».


spirospero
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template