Θέλω να φοβηθούν όπως φοβάμαι. Αυτό θέλω.

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Δύο μήνες είμαι απλήρωτη (δουλεύω σε κομμωτήριο), το παιδί έχει ανάγκες αφού έχει κάνει εγχείριση ανοιχτής καρδιάς και ο άντρας μου άνεργος γιατί δούλευε στην οικοδομή και δεν έχει δουλειά εδώ και δυο χρόνια.
Και από την τράπεζα με παίρνουν τηλέφωνα και με απειλούν ότι θα μου το πάρουν το σπίτι και μου στέλνουν χαρτιά. Τι να κάνω? Πώς θα ζήσουμε? Είμαι σε απόγνωση.!Έχω αποφασίσει να πάω να γραφτώ στη χρυσή αυγή, δε γίνεται αλλιώς. Μου λένε, «Χριστιανή μου τι σχέση έχει η χρυσή αυγή με όλα αυτά? Θα λύσεις έστω και μισό από τα προβλήματά σου αν γραφτείς σε μία οργάνωση νεοναζί μπράβων? Θα σου πληρώσει τα φάρμακα ο μιχαλολιάκος? Θα σου δώσει τρόφιμα ο κασιδιάρης
Όχι. Αλλά θέλω να φοβηθούν όπως φοβάμαι. Αυτό θέλω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template