Η ΤΡΕΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ: ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΗΧΘΗ ΑΠΟ...ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Δεν πίστευαν στα αυτιά τους, οι συντελεστές τηλεοπτικής εκπομπής όταν άκουσαν τον σταρ των New York Knicks να ισχυρίζεται πως τον απήγαγαν εξωγήινοι, οι οποίοι έκαναν πάνω του πειράματα πειράζοντας του μάλιστα τη... μύτη.
Ο λόγος για τον Γκάρντ Μπαρόν Ντέιβις ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν στον δρόμο για το Βέγκας στο Λος Άντζελες. Ήμουν λίγο κουρασμένος και τότε είδα το φως, το οποίο νόμιζα ότι ήταν από ένα μεγάλο φορτηγό.
Μετά, ήμουν σε ένα πράγμα από ατσάλι. Αυτοί που έμοιαζαν με ανθρώπους, ήταν μισοί άνθρωποι, σαν... Με πείραζαν στη μύτη και με κοιτούσαν στα μάτια μου. 
Μου έδεσαν τα χέρια και μετά ήμουν στο Μοντεμπέλο (Καλιφόρνια) στο δρόμο για το Λος Άντζελες, ήταν 4 η ώρα το πρωί».
Ο σταρ σκέφτεται να γράψει βιβλίο για την εμπειριά του αυτή, όταν αποσυρθεί από τον χώρο του αθλητισμού

newsbomb
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template