Πάνο Καμμένε μια πολιτευτής σου ζητά την βοήθειά σου...Κάνε το χρέος σου

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Ονομάζεται Ειρήνη Μαστοράκη..Μια  περήφανη Χανιώτισσα μητέρα 3 παιδιών δυναμικό στέλεχος πολιτεύτρια των Ανεξ Ελλήνων γράφει με πίκρα το πρόβλημά της. Επιβάλλεται ο Πάνος Καμμένος να ''σκύψει''στο πρόβλημά της να δώσει εντολή στους νομικούς του κινήματος να βοηθήσουν αυτή την περήφανη Κρητικιά να μην κοπεί το ρεύμα στο σπίτι,,αλλά και να μην κατασχεθεί καθώς αποφεύγει  όπως γράφει τον κλητήρα ...
Δεν μπορεί Πάνο Καμμένε νομικός σύμβουλος των Ανεξ Ελληνων να της ζητάει χρήματα και να της λέει ότι ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ να πληρώνουν όσοι ζητούν την βοήθεια από το κίνημα Η γυναίκα χάνει το σπίτι της και εσείς ζητάτε χρήματα;.
Δεν μπορεί Πάνο Καμμένε η γυναίκα αυτή να έχει προσφέρει στο κίνημα όσο λίγοι με πάνω από 2000 ψήφους και να αντιμετωπίζεται σαν ''παρίας'' από κάποιους στα κεντρικά... Όχι τώρα αλλά από χθες έπρεπε οι βουλευτές,τα στελέχη  αλλά και εσύ ο ίδιος να είχες επιληφθεί του σοβαρότατου προβλήματος..
Διαβάστε  την κοινοποίηση του προβλήματος της και την αντιμετώπιση  που είχε Τα συμπεράσματα δικά σας...

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ & 15-20 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΥΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ EYROBANK ...
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΙΛΗΣΑ & ΜΕ ΤΟ Κ. ΣΩΤΗΡΗ ΑΒΔΕΛΙΔΗ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ ΜΑΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ !
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ & ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΣΤΗΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΘΗΣΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ !
ΜΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ .. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ ... ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΜΟΙΦΘΕΙ !!
ΤΟΥ ΕΙΠΑ & ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ...
ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ... ΜΑ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ... ( ΥΠΟΨΗΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ .. & ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ..! )
ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ?
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ & ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ & ΝΑ ΚΑΤΑΤΗΘΕΤΕ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ & ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ..
ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ...
ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΣΙΜΟΥ ( 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ .. ) ... ΒΛΕΠΕΜΕ & ΚΑΝΑΜΕ !
ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ & ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΤΟΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ !!!
ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ & ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ !
ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ & ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΛΥΣΗ ..! ΕΙΝΑΙ & Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ & ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΛΙΑΔΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΛΕΟΝ !!
ΑΥΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ .. & ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕ !! ΟΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΟ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ & ΑΠΟ ΕΔΩ !!
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ .. ΜΙΑ ΑΓΩΝΗΣΤΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ .. ΛΥΣΗ ..


ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΟΙ & ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ !!!!
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!! ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!! ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΡΙΑ Ν. ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ & ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΗΤΕΡΗ ΕΔΩ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ !!! ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ , ΛΟΓΩ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΝΗΣΙΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑ 2000 & ΠΛΕΟΝ ΨΗΦΟΥΣ !!!! ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΕΘΗΚΑ & ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ !! ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ..!!! ΑΥΡΙΟ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ .. ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ Η' ΑΠΛΟ ΜΕΛΟΣ Η' ΕΝΑΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ !!! ΕΓΩ ΒΟΗΘΑΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ .. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !!!! Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ... ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΡΙΤΕΚΝΙΑΣ ΑΛΛΑ & ΑΛΛΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ! Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ 18,5 ΧΡΟΝΩΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ & ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΠΑΝ/ΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΟΡΙΖΑΜΕ ... ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΟΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 8-1-13 !!!!

 ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ( ΕΝΑ ΕΞΩΔΙΚΟ .. ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΚΟΥΡΝΕΤΑ & Η Κ. ΠΟΥΛΑΚΗ .. ) ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΑΝ .. ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΑ !! ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ & ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ... ΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ !!! 

ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .. ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΓΙΑΝΝΗ ΚΛΗΤΗΡΑ ΧΑΝΙΩΝ ... & ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ !!!! ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΛΑΙΩ & ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ! Ο ΣΥΖΗΓΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ & ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ... 35 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ !! & ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 51,5 ΧΡ. !!! ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ 10 ΧΡ. ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ( ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΙΟ .. 100 € !! 

ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ .. ) !! ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ .. ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ 12 ΜΕΡΕΣ ..!! ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ !! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΩ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ !!! ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΓΙΕΣ , ΣΑΒΒΑΤΑ Η' ΟΛΗΓΟΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!! ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template