Για τον απερχόμενο πρόεδρο του Οργανισμού ακούγεται μάλιστα ότι έχει κλείσει με τα ΜΜΕ τις συμφωνίες για ολόκληρο το 2013, έχοντας δεσμεύσει τα αντίστοιχα ποσά. Μάλιστα προκαλεί εντύπωση η μεγάλης διάρκεια τηλεοπτική καμπάνια του ΟΠΑΠ που προβάλλεται στα κανάλια και η οποία καμπάνια είναι κύρους(!) μια και δεν προβάλει ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Εμπλοκή υπάρχει και με το θέμα του τεχνολογικού παρόχου (Intracom). Με αφορμή το επικοινωνιακό κρεσέντο Λουρόπουλου και το τάισμα ΜΜΕ και δημοσιογράφων επαναδημοσιεύουμε τα ποσά που είχαν πάρει (και συνεχίζουν να παίρνουν από τον Οργανισμό) τα ΜΜΕ με κριτήρια τα οποία είναι αρμοδιότητος εισαγγελέα.
Tα μαύρα κοράκια δεν λένε να εγκαταλείψουν την λεία τους και δίνουν αγώνα με κάθε μέσο..
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !