Σε όλον τον κόσμο, ο σχετικός δείκτης αυξήθηκα οριακά το πρώτο τρίμηνο του 2013, φτάνοντας τις 93 μονάδες. Στο δείκτη της Nielsen, η διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας ορίζεται στις 100 μονάδες.
Συγκεκριμένα, 9 στους 10 πολίτες της Ελλάδας ξέρουν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ 8 στους 10 πιστεύουν πως αυτή θα παραταθεί και την επόμενη χρονιά. Οι μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων είναι η εργασιακή ασφάλεια (39%) και η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας (37%).
Τα χρήματα που τους μένουν μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, το 35% τα διαθέτει στην κάλυψη χρεών, ενώ ένα 35% δηλώνει ότι δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα.
Παράλληλα, το 75% λέει ότι έχει περιορίσει τις εξόδους και το 72% επιλέγει πιο φτηνά προϊόντα, τα οποία δηλώνουν (42%) ότι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ακόμη κι αν βελτιωθεί η οικονομική τους κατάσταση.
Σε όλον τον πλανήτη, η πιο αισιόδοξη περιοχή είναι η Ασία, καθώς ξεπεράνει οριακά τις 100 μονάδες. Η Ευρώπη παραμένει η πιο απαισιόδοξη ήπειρος, καθώς η καταναλωτική εμπιστοσύνη παραμένει σταθερή στις 71 μονάδες.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !