O PSY μάγεψε το Χάρβαρντ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Μα καλά τι δουλειά έχει ο Psy στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ; Ο κορεάτης τραγουδιστής δεν έχει σκοπό να επιστρέψει στα θρανία. Ούτε ταξίδεψε έως τις ΗΠΑ για να δώσει ένα ακόμα σόου στους ρυθμούς του «Gangnam Style». Βρέθηκε όμως στο Χάρβαρντ για να συμμετάσχει σε μία συζήτηση για την επιτυχία που γνωρίζουν τα τραγούδια του. «Είναι τόσο περίεργο που είμαι εδώ» είπε μπροστά σε εκατοντάδες φοιτητές και θαυμαστές που τον υποδέχτηκαν φωνάζοντας το όνομά του, χειροκροτώντας και τραβώντας φωτογραφίες. «Είμαι ο πρώτος άνθρωπος που μιλάει στο Χάρβαρντ δίχως να έχει ετοιμάσει λόγο».Ο Psy συναντήθηκε μαζί τους στην εκκλησία του πανεπιστημίου που είναι αφιερωμένη στη μνήμη όσων έχασαν τη ζωή τους στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μοιράστηκε μαζί με τους φοιτητές τις δικές του εμπειρίες, όταν ο ίδιος σπούδαζε διοίκηση επιχειρήσεων στον Πανεπιστήμιο της Βοστώνης, και αστειεύτηκε για τις επιδόσεις του ως φοιτητής.



Ο καθηγητής Ιστορίας της Κορέας Κάρτερ Εκερτ διευκρίνισε ότι πρόκειται για τιμητική εκδήλωση καθώς η συζήτηση αφορά στο «φαινόμενο Psy». «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ο καλύτερο αλλά ότι έχω βάλει τα δυνατά του τα τελευταία 13 χρόνια» εξήγησε ο κορεάτης σταρ της χορευτικής σκηνής.
Μίλησε ανοιχτά για την επιτυχία του και για το γεγονός ότι δεν περίμενε το «Gangnam Style» να έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού του παραμένει το πιο επιτυχημένο στο YouTube, καθώς έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1,5 δις. επισκέψεις.
«Το Gangnam Style δεν ήταν κάτι φυσιολογικό, δεν ήταν το αναμενόμενο… Απλά έτυχε» είπε. «Πρέπει να είμαι ταπεινός, μετρημένος, επειδή αυτό δεν συμβαίνει σε όλους. Ιδιαίτερα σε καλλιτέχνες από την Ασία που προσπαθούν πολύ χτυπώντας πόρτες στην αγορά των ΗΠΑ αλλά δεν τα καταφέρνουν». «Ονειρεύτηκα αυτή την επιτυχία αλλά δεν ήμουν εγώ στα όνειρα αυτά…. Όπως όλοι μπορείτε να δείτε έχω ένα πολύ ιδιαίτερο σωματότυπο» σχολίασε και κοινό ξέσπασε σε γέλια.
«Πιστεύω ότι η βιομηχανία της μουσικής με επέλεξε όχι επειδή είμαι αρρενωπός ή όμορφος αλλά επειδή διασκεδάζω με τη μουσική, με τον χορό, με τα βίντεο κλιπ» συνέχισε.Ο Psy αναρωτήθηκε για ποιο λόγο οι αμερικανικές εκπομπές ξεκινούν τόσο νωρίς, καθώς ο ίδιος δυσκολεύεται να ξυπνήσει για πρωινές εμφανίσεις στην τηλεόραση. Έφερε δε στο νου του και την συνεργασία του με τη Μαντόνα. «Όταν μου είπε ότι στη σκηνή μπορώ να την αγγίζω όπου θέλω, έμεινα έκπληκτος».

πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template