Οι εταιρείες παρήγγειλαν 12 Capesize το περασμένο τρίμηνο, που είναι και ο μεγαλύτερος αριθμός πλοίων από το 2008, σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny. Τα swaps των ναυλώσεων, που χρησιμοποιούνται ως στοίχημα για τα μελλοντικά κόστη μεταφορών, δείχνουν πως οι τιμές ναύλωσης θα είναι σχεδόν τριπλάσιες μέχρι το δ΄ τρίμηνο.
Οι τιμές των πλοίων υποχώρησαν σε χαμηλό δεκαετίας το 2012, ενώ οι τιμές της ναύλωσης έκαναν βουτιά 99% από το 2008. Τα κόστη για το χτίσιμο των πλοίων είναι πλέον τόσο χαμηλά που οι πλοιοκτήτες πιθανότατα θα παραγγείλουν νέα πλοία αξίας 250 δισ. δολαρίων μέχρι το 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Pareto Shipping SA.
«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες τείνουν να έχουν ένστικτο για τέτοια πράγματα», σχολίασε ο Dominic Meredith Hardy, αναλυτής της Galbraith Ltd. στο Λονδίνο. «Το γεγονός ότι βλέπουμε περισσότερες αγορές είναι σίγουρα ένδειξη πως το κλίμα αντιστρέφεται. Διαισθάνονται ευκαιρία».
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !