Το μήνυμα του Στηβ Ντουζου για τον πατέρα του στο Facebook

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Ο ηθοποιός Αντρέας Ντούζος «έφυγε» από τη ζωή, λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Ο γιος του, Στήβ Ντούζος τον αποχαιρέτησε με ένα μήνυμα που έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.
 Έγραψε:
«Λίγο πριν τα μεσάνυχτα έχασα τον πιο σημαντικό άντρα της ζωής μου. Το πρότυπο μου. Τον πατέρα μου Αντρέα Ντούζο. Μετά από 7 χρόνια μάχη με το Αλτσχαιμερ, τον Ιανουάριο είχε ένα ατύχημα, όπου από τότε έδωσε μία μεγάλη μάχη στην εντατική. Πάλεψε γερά, του δώσαμε ότι ήταν δυνατό από πλευράς μας και ότι καλύτερο από ιατρική φροντίδα. Δυστυχώς, δεν ήτανε αρκετό για να τον κρατήσει κοντά μας. Καλό ταξίδι Ντούζο .. Οι αρχές σου, οι ιδέες σου, το ήθος σου, θα συνεχίσουν από εμένα και στην συνέχεια στο γιο μου. Οι ρίζες και οι δεσμοί οικογένειας που μας έδωσες είναι βαθιές, ακριβώς εκεί που της έχεις βάλει. Άρχοντα μου Καλό Ταξίδι».


Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Αδερφε Στηβ συλλυπητηρια.Τον πατερα σου τον λατρεψαμε απο τις παλιες καλες Ελληνικες ταινιες.Ειθε να ειναι ελαφρυ το χωμα που τον σκεπαζει.Αδερφε καλο κουραγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να είστε κόσμιοι στα μηνύματά σας..Ας σεβαστούμε τον χώρο και τους σχολιαζοντες...

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template