Πώς «χτίζει» κορμί η Μαρία Μενούνος;

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013


Η Μαρία Μενούνος δεν είναι υπερβολικά αδύνατη, γυμνάζεται, προσέχει τη διατροφή της χωρίς να στερείται και μας αποκαλύπτει τα μυστικά της θηλυκής σιλουέτας της.
- Ζεστό νερό: "Έχω πάντα μαζί μου ένα θερμός με ζεστό νερό. Με βοηθάει να νιώθω κορεσμό και φυσικά να αποφεύγω τα αναψυκτικά. Επίσης, πίνω κάθε πρωί νερό με λεμόνι, το οποίο συμβάλλει στην αποτοξίνωση του οργανισμού".
- Υγιεινά σνακ: "Τρώω πολλά λαχανικά, όπως καρότα στα ενδιάμεσα γεύματα μου, ώστε να ξεγελάσω την πείνα μου. Επιπλέον, μου αρέσει πολύ φροντίζει να τρώω αμύγδαλα, ελληνικό γιαούρτι, μήλα και βατόμουρα".- Αδυνατιστικές τροφές: "Το τσίλι, το γκρέιπφρουτ και το ξύδι είναι τα μυστικά μου για αδυνάτισμα. Έχουν αντιοξειδωτική δράση και μειώνουν την όρεξη".
- Δεν στερείται: "Το σαββατοκύριακο θα φάω και καμιά λιχουδιά, όπως πίτσα, τηγανιτές πατάτες και γλυκό. Δεν θέλω να στερούμαι… Όλα με μέτρο".

Παράλληλα, σύμφωνα με το radar.gr, η όμορφη Μαρία γυμνάζει τις καμπύλες της σχεδόν καθημερινά. "Κάθε πρωί κάνω γιόγκα με βαθιές εισπνοές και εκπνοές για να χαλαρώσω και να ξεκινήσει καλά η ημέρα μου".
newpost.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template