Πολυεθνική ληστεία στις τσέπες μας..Εμπάργκο εδώ και τώρα!

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Συνεχώς διαφημίζουν την ευαισθησία και τη στήριξη τους στους δοκιμαζόμενους Έλληνες καταναλωτές. Πολλοί εξ αυτών κλήθηκαν ακόμα και στο Μέγαρο Μαξίμου για να συναντήσουν τον Πρωθυπουργό με στόχο να εγγυηθούν τις θέσεις εργασίας και τους τρόπους με τους οποίους θα βοηθήσουν την ελληνική οικονομία.Ωστόσο, σύμφωνα με τα Παραπολιτικά, οι πολυδιαφημισμένες επιχειρήσεις και γερμανικά σούπερ μάρκετ μπορεί να φέρονται καλά στους εργαζόμενους του όχι όμως και στους καταναλωτές. Επιχειρήσεις που φτάνουν να πωλούν στο λιανεμπόριο έως και 30% ακριβότερα από ότι στους χονδρέμπορους με αποτέλεσμα τόσο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ να μην μπορούν να χαμηλώσουν τις τιμές όσο και το χειρότερο, εμείς να αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε πολύ ακριβότερα τα αγαθά πρώτης ανάγκης.

Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι πασίγνωστη γερμανική εταιρεία που δραστηριοποιείται στη χώρα και προωθεί πολύ γνωστά προϊόντα υγιεινής. Όπως γράφουν τα Παραπολιτικά, η πολυεθνική θα προχωρούσε σε γενναίες μειώσεις τιμών για να βοηθήσουν τους καταναλωτές.

 Η μείωση της τιμής που θα κυμαίνεται ανάλογα με τη συσκευασία μεταξύ 12% και 17% θα εστιάσει στα πιο ταχυκίνητα μεγέθη της σειράς έτσι ώστε να υπάρξει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή, όπως ανέφεραν οι διοικούντες την πολυεθνική στα δελτία τύπου. Η αλήθεια όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα, είναι διαφορετική.
Σύμφωνα με στοιχεία της εφημερίδας, αποδεικνύεται ότι η γνωστή πολυεθνική όχι μόνο δεν μείωσε τις τιμές της αλλά το καταναλωτικό κοινό παραπλανήθηκε από τις τακτικές της εταιρείας αφού ναι μεν μείωσε τις τιμές αλλά συγχρόνως μείωσε και την ποσότητα. Φυσικά, το δεύτερο δεν ανακοινώθηκε μαζί με τα πομπώδη δελτία τύπου για την μείωση των τιμών και την κοινωνική εταιρική ευθύνη προς τον δοκιμαζόμενο Έλληνα καταναλωτή.

Σε πάνες με πασίγνωστο brand name που προωθεί η εν λόγω πολυεθνική, μειώθηκε η τιμή αλλά ουσιαστικά ο καταναλωτής επιβαρύνεται καθώς η συσκευασία από 25 τεμάχια, τώρα περιέχει 23 με αποτέλεσμα η τιμή τεμαχίου να ανέβει από 0,32732 ευρώ σε 0,33165 ευρώ. Άρα, η διαφήμιση περί μείωσης τιμής ήταν παραπλανητική αφού επί της ουσίας υπήρξε αύξηση.

Άλλη περίπτωση, είναι γνωστή γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που μάλιστα διαφημίζει την ελληνικότητα των προϊόντων της. Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά, η πολυεθνική διαφημίζει τα ελληνικά προϊόντα και κυρίως, οπωροκηπευτικά που πουλάει στα ράφια της. Όμως, η εταιρεία φαίνεται να εισάγει τα προϊόντα της από την Ιταλία ενώ ελέγχεται και για φορολογικές παραβάσεις. Όλο αυτόν τον καιρό, το Υπουργείο Ανάπτυξης λάμπει δια της απουσίας της αφού δεν υπάρχει κανένας έλεγχος με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να νομίζουν ότι αγοράζουν προϊόντα από την πατρίδα τους ενώ στην πραγματικότητα, αγοράζουν προϊόντα από τρίτη χώρα.


Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template