Πανελλήνια συγκίνηση για το 17χρονο παλληκάρι – Εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης από φίλους του στο Facebook

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Πανελλήνια συγκίνηση έχει προκαλέσει από τη Μυτιλήνη.
Ως γνωστόν ο άτυχος Γρηγόρης υπεβλήθη την Παρασκευή στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης σε λεπτή χειρουργική επέμβαση κατά τη διάρκεια της οποίας κάτι δεν πήγε καλά και έμεινε παράλυτος στην αριστερή πλευρά του σώματός του.
Οι γονείς του παλικαριού αμέσως μετά το πρώτο σοκ που υπέστησαν από την εξέλιξη αυτή ξεκίνησαν έναν αγώνα προκειμένου να σώσουν το παιδί τους.Άνθρωποι μεροκαματιάρηδες ανεβαίνουν παραμονές του Πάσχα το δικό τους Γολγοθά.
Μαζί τους έχουν όμως όλους τους φίλους συγγενείς και ανώνυμους πολίτες οι οποίοι δείχνουν από την πρώτη στιγμή απίστευτο ενδιαφέρον προκειμένου να τους βοηθήσουν όπως και όσο μπορούν για να ξαναδούν το παλικάρι τους να στέκεται όρθιο και γερό όπως πρώτα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του LesvosNews.gr χθες το απόγευμα υπήρξε μία καλή εξέλιξη.

Κατά την επίσκεψη ορθοπεδικού γιατρού στο δωμάτιο του 17χρονου Γιάννη του έκανε κάποια τεστ για να δει την κατάστασή του και το παλικάρι αντέδρασε όταν ο γιατρός τον τσίμπησε το αριστερό χέρι και του κούνησε το πόδι.
Αν όντως είναι έτσι έχουμε μία πολύ ενθαρρυντική εξέλιξη που θα επιτρέψει στους γιατρούς να επαναφέρουν τον Γιάννη στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Πιο κάτω σας παραθέτουμε μερικά από τα μηνύματα φίλων του που ανάρτησαν στην ιστοσελίδα του στο Facebook με τίτλο «Είμαστε κοντά στον φίλος μας Γρηγόρη Παπαγιάννη»

Pelagia Vasiloglou
όλοι μαζί για τον γρήγορη
Μου αρέσει! · · Πριν από 9 λεπτά
Αρέσει στο χρήστη Είμαστε κοντά στον φίλος μας Γρηγόρη Παπαγιάννη.

Fotakos Sypher
Panw tous grigori!!dei3tous poios exei to panw xeri se autin tin diskoli katastasi!!Eimaste oloi dipla sou!!
Μου αρέσει! · · Πριν από 22 λεπτά
Αρέσει σε 2 άτομα.

Duke Karetos
krata gera mikre oloi eimaste konta soy
Μου αρέσει! · · Πριν από 23 λεπτά
Αρέσει στο χρήστη Είμαστε κοντά στον φίλος μας Γρηγόρη Παπαγιάννη.

“ιωάννα χάσου”
όλααααα θα πανε καλααα .. Όλοι δίπλαα σ0υ !
Μου αρέσει! · · Πριν από 33 λεπτά
Αρέσει σε 3 άτομα.

Taxiarxoula Sagapw
o 8eos na einai mazi sou agori mou ola kala 8a pane kai suntoma na gineis kala ..oloi dipla sou eimaste..
Μου αρέσει! · · Πριν από 51 λεπτά
Αρέσει σε 2 άτομα.

κανε αντ
sas efxaristoume para poli pou ton stirizetai kai to ektimoume para polli afto pou kanete kai osoi exete tin aporia egw kai o grigoris eimaste prwta ksaderfia kai pali sas efxaristoume olous
Μου αρέσει! · · Πριν από 56 λεπτά
Αρέσει σε 6 άτομα.

Είμαστε κοντά στον φίλος μας Γρηγόρη Παπαγιάννη Είναι το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε…..!!!!
Πριν από 55 λεπτά · Μου αρέσει! · 1

κανε αντ kai pali sas efxaristoume para polli gia tin simparastasi sas… !!!!
Πριν από 53 λεπτά · Μου αρέσει! · 1

Tolis Lalas
agorina ola kala tha pane perastika sou… bohthise to paidi taxiarxh mou :/ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
Μου αρέσει! · · πριν από μία ώρα περίπου
Αρέσει σε 4 άτομα.

Λευτέρης Ζαχαρής
na parakalame na ginei kalaaa o filos mas!!!
Μου αρέσει! · · πριν από μία ώρα περίπου στην περιοχή Mitilíni
Αρέσει σε 6 άτομα.

Στέλιος Πίκουλος
oso poio grhgora gnt geros kai dunatos pali dipla se olous tous filous tou…!!!
Μου αρέσει! · · πριν από μία ώρα περίπου
Αρέσει σε 3 άτομα.

Αντώνης Κ.
να αναρωσει οσο το δυνατον γρηγοροτερα!!!
Μου αρέσει! · · πριν από μία ώρα περίπου
Αρέσει σε 8 άτομα.

Γιάννης Βαλσάμης
Ο Θεός μαζί του…
Μου αρέσει! · · πριν από μία ώρα περίπου
Αρέσει στον Λευτέρης Γ. και 20 ακόμη.
Δείτε 1 ακόμη σχόλιο

Vasilis Pitsoulis τι επαθε ρε γιαννη.?
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Βασίλης Παρέλης
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1

πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template