ΣΟΚ:Η ηθοποιός που έχει τρεις μήνες ζωής δηλώνει: «Είμαι έτοιμη να πω αντίο»

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΣΟΚ:Η ηθοποιός που έχει τρεις μήνες ζωής δηλώνει: «Είμαι έτοιμη να πω αντίο»


Έχει λεπτομηνιγγική καρκινωμάτωση και οι γιατροί της έχουν δώσει μόλις τρεις μήνες ζωής, όπως σας έχουμε ενημερώσει.


Η ηθοποιός, Valerie Harper δίνει την δική της μάχη για τη ζωή, μια αξιοθαύμαστη μάχη.
"Οι γιατροί είπαν στο σύζυγό μου ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Όταν το άκουσα είπε: Θεέ μου, έχω μόνο τρεις μήνες ζωής! Δεν είναι όμως αυτό ολόκληρη η αλήθεια. Με τη χημειοθεραπεία μπορεί να επιβραδύνουμε την εξέλιξη της ασθένειας. Οι τρεις μήνες μπορεί να γίνουν έξι, μπορεί και πέντε χρόνια..", λέει και συνεχίζει: "Είναι μια σπάνια περίπτωση και δεν θεραπεύεται. Είμαι έτοιμη να πω αντίο... Φοβάμαι για την οικογένειά μου, ότι δεν θα προλάβω τον γάμο της κόρης μου, αλλά ίσως και να είμαι εκεί".


Click to enlarge image valerie-harper.jpg

gossip-tv.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template