Βαλάντης: «Έκανα χρήση ναρκωτικών για 1,5 χρόνο»

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012



Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο τραγουδιστής, Βαλάντης, στο περιοδικό "ΕΓΩ" και μίλησε για πτυχές της ζωής του.Όσον αφορά στην προσωπική του ζωή, ο Βαλάντης δηλώνει: «Είμαι σε διάσταση με τη σύζυγό μου. Δεν έχουμε πάρει διαζύγιο ακόμη. Με στενοχωρεί ο χωρισμός, γιατί κάθε φορά που έβρισκα έναν άνθρωπο και έλεγα "είμαι ερωτευμένος", πάντα αυτό τελειώνει. Χώρισα, γιατί δεν άντεξα τη δέσμευση».
Για το γιο του με την Έλενα Γκρέκου είπε: «Τώρα πια έχω συνέχεια μαζί μου τον γιο μου. Μου αρέσει που κοιμάμαι και ξυπνάω μαζί του. Προσπαθώ να τα κάνω όλα καλά. Είμαι μαμά και μπαμπάς μαζί. Επειδή ζούσε με τον παππού και την γιαγιά, ήταν πολύ κακομαθημένος γιατί του έκαναν όλα τα χατίρια. Ενώ, είναι ένα εξαιρετικά καλό παιδί, με φοβερή ευαισθησία».

Στην ερώτηση αν είναι σήμερα ερωτευμένος και αν έχει μετρήσει τις γυναίκες που έχει συνευρεθεί: «Είμαι ερωτευμένος. Όλες αυτές οι αποτυχημένες σχέσεις μου, με βοήθησαν να δημιουργήσω μια σχέση με ειλικρίνεια. Δεν σκοπεύω να παντρευτώ, ούτε να κάνω άλλο παιδί. Σε αντρικές κουβέντες με φίλους, συνειδητοποίησα ότι σίγουρα οι γυναίκες που έχω συνευρεθεί είναι πάνω από τον μέσο όρο των αντρών. Έχω συνευρεθεί και με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα».

Ο Βαλάντης αποκάλυψε και την εξάρτηση του από τα ναρκωτικά που λέει έχει αφήσει στο παρελθόν: «Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά. Ήταν μια άσχημη περίοδος στη ζωή μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη "μαστούρα" είναι να είσαι νηφάλιος. Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα. Και κοκαΐνη δοκίμασα, αλλά κατάλαβα πραγματικά ότι δεν μου έδινε τίποτα. Είμαι νηφάλιος. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα».

www.protothema

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template