Κερδίζει χρόνο ο Βαρουχάκης και η FreeSeas

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κερδίζει χρόνο ο Βαρουχάκης
Αναδιαρθρώνει τα δύο δάνειά της η FreeSeas
Περίοδο χάριτος κατάφερε να πετύχει ο Έλληνας πλοιοκτήτης Ίωνας Βαρουχάκης ο οποίος προχώρησε σε αναδιάρθρωση των δύο δανείων της FreeSeas με την Deutsche Bank.
Η ναυτιλιακή εταιρεία, είχε λάβει δύο δάνεια από την γερμανική τράπεζα για την χρηματοδότηση δύο πλοίων. Η Έλληνας πλοιοκτήτης κατάφερε να τροποποιήσει τα δάνεια, αναστέλλοντας τα χρεολύσια για ένα χρόνο, δηλαδή, από τον Ιούνιο του 2013 και Ιουνίου 2014 και την απομάκρυνση του δείκτη δανεισμού ως προς την αξία.
Μέχρι τότε, ο πλοιοκτήτης θα κάνει μηνιαίες αποπληρωμές των 20.000 δολάρια, τόσο για το ένα δάνειο όσο και για το άλλο, μέχρι τον Απρίλιο του 2013, το οποίο στη συνέχεια μειώνεται στα 11.500 δολάρια για το μήνα Μάιο 2013.
Μετά το έτος μακράς περιόδου αποπληρωμής των δανείων, το ποσό θα ανέλθει στα 335.929 δολάρια ανά τρίμηνο.


www.dealnews
Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας Κάθε σώμα,

    Το όνομά μου είναι η κ. Monica Roland. Ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο και είμαι μια ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; και είπα τον εαυτό μου ότι κάθε δανειστή που διασώζουν την οικογένειά μου από την κακή κατάσταση μας, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάθε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο προς αυτόν, μου έδωσε την ευτυχία για μένα και την οικογένειά μου, ήμουν στην ανάγκη ενός δανείου $ 250,000.00 σε ξεκινούν τη ζωή μου όλη, όπως εγώ είμαι ανύπαντρη μητέρα με 3 παιδιά που γνώρισα αυτή την έντιμη και ΘΕΟΣ δανειστή φοβούμενοι δάνειο άνθρωπος που να με βοηθήσει με ένα δάνειο των $ 250,000.00 δολάρια ΗΠΑ, είναι ένας Θεός φοβάται τον άνθρωπο, αν είστε στην ανάγκη του δανείου και θα ξεπληρώσει το δάνειο επικοινωνήστε μαζί του πω ότι είναι η κα Μόνικα Roland, που θα αναφέρονται σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ. James Bone μέσω email: (bestloansfinance02@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να είστε κόσμιοι στα μηνύματά σας..Ας σεβαστούμε τον χώρο και τους σχολιαζοντες...

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template