Στην ναυπήση 10 containers των 13.800 teu, την Hyndai προχωρά η Enesel S.A., συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού, τα οποία και θα τα χρονοναυλώσει, για πέντε χρόνια με option για παράταση του χρόνου ναύλωσης, στην Evergreen. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ναύλος μπορεί να αγγίζει και τα 50.000 ημερησίως. Η αξία ενός εκάστουανέρχεται στα 116 εκ. δολ και θα αρχίσουν να της παραδίδονται από το β εξάμηνο του 2013.
Η Evergreen που πριν την Enesel συζητούσε με την Κορεατική, Kiamco χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να καταλήξουν σε συμφωνία, αποφάσισε τελικά να «μπει» στα πολύ μεγάλα containerships. Η απόφαση που πήρε ήταν να συμφωνήσει με έναν επενδυτή να χρηματοδοτήσει τη ναυπήγησή τους, και στη συνέχεια να τα χρονοναυλώσει. Η είσοδός της στην αγορά των containerships χωρητικότητας άνω των 10.000 teu αποτελεί στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική που ακολουθούσε τα προηγούμενα χρόνια, αφού η διοίκηση της εταιρείας έκρινε ότι οι επενδύσεις σε τόσο μεγάλα πλοία είναι πολύ υψηλού ρίσκου. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία ακολουθεί τα βήματα της Maersk και της CMA CGM, αναμένοντας να πετύχει οικονομίες κλίμακος.
Η Enesel S.A., διαχειρίζεται ένα στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων τα τρία είναι VLCC και τα δύο aframaxes, και τρία supramax bulk carriers. Στο στόλο της θα προστεθεί και ένα containership χωρητικότητας 9.800 teu, το οποίο θα παραδοθεί από τα ναυπηγεία της Huyndai το 2014. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι τα 4,75 έτη.
Η οικογένεια Λαιμού δραστηριοποιείται στη ναυτιλία από το 1848, ενώ η Enesel ιδρύθηκε το 2003 και είναι αποτέλεσμα της συγχώνευσης των εταιρειών Avra Shipmanagement S.A. και Sealuck Shipping Corporation.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !