Θύμα ληστών για τρίτη φορά η Στέλλα Καλή

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012


Θύμα ληστών για τρίτη φορά η Στέλλα Καλή : Αυτή τη φορά ήταν τρίτη και φαρμακερή! Δεν πίστευε στα μάτια της η γνωστή τραγουδίστρια Στέλλα Καλή όταν μετά από μια επίσκεψη σε φιλικό της
Αυτή τη φορά ήταν τρίτη και φαρμακερή! Δεν πίστευε στα μάτια της η γνωστή τραγουδίστρια Στέλλα Καλή όταν μετά από μια επίσκεψη σε φιλικό της σπίτι διαπίστωσε ότι της έκλεψαν το αυτοκίνητό της τύπου Smart.
«Είχα πάει σε μια φίλη μου στη Νέα Σμύρνη και όταν κατέβηκα να πάρω το αυτοκίνητο για να φύγω, έμεινα άναυδη αφού δεν υπήρχε το αυτοκίνητό μου εκεί που το είχα παρκάρει. Δεν μπορώ να σου περιγράψω τα συναισθήματά μου εκείνη τη στιγμή...» δήλωσε η τραγουδίστρια.
Μάλιστα, δεν είναι η πρώτη φορά που η τραγουδίστρια είχε μπελάδες με το αυτοκίνητο αφού τους τελευταίους έξι μήνες είναι το τρίτο κρούσμα. «Αυτή τη φορά μού το έκλεψαν ολόκληρο. Δεν έκλεψαν κομμάτια του... Στο παρελθόν μού είχαν κλέψει το τιμόνι, ενώ μια άλλη φορά τις ζάντες. Είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένη γιατί ζω μόνη μου στην Αθήνα και το αυτοκίνητό μου ήταν αναγκαίο μέσο στη ζωή μου, με αυτό έκανα όλες τις δουλειές μου και τις υποχρεώσεις μου. Η οικογένειά μου ζει μόνιμα στην Κύπρο και έχει αναστατωθεί με αυτό που συνέβη. Δεν μπορώ να πιστέψω πώς έχει καταντήσει έτσι αυτή η χώρα. Ζω μονίμως μέσα στον φόβο και το άγχος ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να μου συμβεί το χειρότερο» δήλωσε η Στέλλα Καλή.
Espressonews.gr

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template