Αγορά: Στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

<b>Αγορά:</b> Στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα
Αυξάνονται οι καταναλωτές που αφήνουν πίσω τη «ξενομανία» των προηγούμενων χρόνων και επιλέγουν συνειδητά προϊόντα που παράγονται εντός των συνόρων της ελληνικής επικράτειας.
«Οι καταναλωτές θέλουν να στηρίξουν έμπρακτα τους Ελληνες παραγωγούς καθώς γνωρίζουν πως με τον τρόπο αυτό συνεισφέρουν στην προσπάθεια της χώρας να ανακάμψει και παράλληλα προστατεύουν χιλιάδες θέσεις εργασίας», αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς.

Επιπλέον, το 79% θεωρεί ότι τα ελληνικά προϊόντα προσφέρουν καλύτερη ποιότητα, το 29% έχουν καλύτερη τιμή και το 80% πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια. «Οι καταναλωτές φαίνεται ότι στρέφονται στα ελληνικά προϊόντα συνεκτιμώντας αγοραστικά κριτήρια (ποιότητα, ασφάλεια) και το γενικό συμφέρον (ανεργία, παραγωγική ανάπτυξη)», επισημαίνει η έρευνα.Το «στοίχημα» που καλούνται να κερδίσουν οι επιχειρηματίες είναι να εκμεταλλευτούν τη νέα τάση που διαμορφώνεται και να κρατήσουν τους καταναλωτές πιστούς σε αυτές, όχι μόνο όσο διαρκεί η κρίση αλλά και την επόμενη ημέρα.


Η δυναμική του κινήματος υποστήριξης των ελληνικών προϊόντων αποτυπώθηκε και στην πρόσφατη έρευνα που διενήργησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με επικεφαλής τον καθηγητή Γιώργο Μπάλτα, σύμφωνα με την οποία το 87% των ερωτηθέντων απάντησε ότι όταν βρίσκει στο σούπερ μάρκετ ελληνικά προϊόντα τα προτιμά έναντι των εισαγομένων, ενώ το 90% πιστεύει ότι αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την ελληνική οικονομία και το 88% πως βοηθά στη μείωση της ανεργίας.
Ποιότητα 
Τη στροφή στα εγχώρια προϊόντα όχι για εθνικιστικούς λόγους ή χάριν προστατευτισμού, αλλά ως απόλυτη αναγκαιότητα για την υπέρβαση της κρίσης στην Ελλάδα, επισημαίνουν και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, οι οποίοι επικαλούνται μελέτες που δείχνουν πως «αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων προϊόντων με εγχώρια, τότε θα πέφτουν κάθε χρόνο στην ελληνική οικονομία 10 δισ. ευρώ».
Το «στοίχημα» 
Για να γίνει, όμως, αυτό πρέπει πέρα από την υψηλή ποιότητα και το «έξυπνο» μάρκετινγκ να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές και πλούσια γκάμα προϊόντων. «Πρέπει να υπάρχει και ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ελληνικά προϊόντα και αυτό δεν είναι άλλο από την ελκυστική τιμή», υπογραμμίζουν επαγγελματίες της αγοράς, χωρίς, ωστόσο, να κρύβουν πως ένα τέτοιο εγχείρημα κρύβει σημαντικές δυσκολίες.
www.imerisia.

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template