Μιχάλης Φαρσάρης.ΑΝΕΞΑΡΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Β ΄ΠΕΙΡΑΙΑ..

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012






Γεννήθηκα στη Νίκαια όπου και κατοικώ. Κατάγομαι από την Κρήτη. Είμαι έγγαμος και έχω δύο παιδιά. Σπούδασα Νομικά και είμαι μάχιμος Δικηγόρος. Είμαι μέλος του Δ.Σ Πειραιά από το 1990. Διατηρώ Δικηγορικό Γραφείο στον Κορυδαλλό. Το 2002 εξέδωσα την τοπική εφημερίδα "Δούρειος Τύπος". Αρθρογραφώ στον τοπικό τύπο σε εφημερίδες της Β' Πειραιά, αλλά και στον Κρητικό τύπο, με ενεργή και αδιάλειπτη παρουσία στο πολιτιστικό κίνημα.

Συμμετείχα στα κοινά του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιώς, της Ενώσεως Κρητών Νικαίας Κορυδαλλού, αλλά και της Παγκρητίου Ενώσεως, και σήμερα εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. Το 2002 ήμουν υποψ.Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Κορυδαλλού, Το 2006 υποψ. Νομαρχιακός Σύμβουλος με την υπερνομαρχία δράσης. Το 2007 υποψηφιος βουλευτής με την Ν.Δ στη Β' περιφέρεια Πειραιά...






Μου αρέσει να επενδύω σε ανθρώπους. Μου αρέσει να απολαμβάνω τις ανθρώπινες στιγμές.



Αγαπημένες φράσεις

Τους καλύτερους φίλους ακόμη δεν τους έχουμε γνωρίσει και τις καλύτερες στιγμές ακόμη δεν τις έχουμε ζήσει.
Δικηγορικά Γραφεία
Αθηνάς 69 Κορυδαλλός
Τηλ: (210)4976255
Fax:(210)4949059 
Λ.Φανερωμένης 35 Σαλαμίνα

Tηλ:(210)4654144

email:farsarism@gmail.com

Ο Επιχειρηματίας σου ευχεται καλή δύναμη και καλή επιτυχία!
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template