Ένας Ανεξάρτητος Ελληνας σας γράφει ένα γραμμα. από την ξενιτειά.

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012



Γεια σου Ελληνα...


Εγώ όπως και εσύ αγαπώ την πατρίδα μου..
Με την διαφορά ότι...εσύ την νιώθεις κιόλας γιατί πατάς και το χώμα της ,ενώ εγώ όχι
Το χώμα που στον λόγο μου αν είχα μια....κουταλιά θα το έτρωγα κιόλας χωρίς δεύτερη κουβέντα!...
Εσύ κοιτάς ψηλά και βλέπεις το γαλάζιο του ουρανού, ενώ εγώ το ..γκρίζο των σύννεφων!!

Εσύ περπατάς στο δρόμο και δέχεσαι πάντα τις ζεστές καλημέρες των Ελλήνων
Εγώ περπατώ στον δρόμο σφιγμένος στο μπουφάν μου ως ξένος ανάμεσα σε ξένους...
Εσύ περνάς έξω από τον φούρνο της γειτονιάς σου,η ακόμα και από το σουβλατζίδικο και "γεμίζει" η μύτη σου μυρωδιές ελληνικές που τόσο αγαπάμε και οι δύο μας...
Εγώ περνώ έξω από τα HYPER-MARKET η ακόμα και από αυτά τα απρόσωπα εστιατόρια και μυρίζω μόνο των βιαστικά περαστικών αμαξιών...Η καταχνιά με σκοτώνει...
Εσύ περνάς απο το καφενείο του χωριού σου και ακούς το..ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ και ΕΛΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ...
Εδώ δεν υπάρχει έστω καφενείο να περάσω απ΄έξω....Μόνος βαδίζω με βουρκωμένα μάτια..
Εσύ όποτε θέλεις πετάγεσαι στην μάνα σου,στην θεία σου,στην γιαγιά σου,και σε γεμίζουν"καλούδια" που από παιδί λάτρευες,...Σε λούζουνε ευχές!!
Σου κρατάνε τα παιδιά να πας στην δουλειά και χίλια άλλα δύο....
Εγώ τελευταία φορά είδα την μάνα μου πριν 2 χρόνια και την γιαγιά μου ούτε που ξέρω πότε θα την ξαναδώ (και αν θα ζει μέχρι τότε)..Πεθαίνω κάθε μέρα


Τρως φακές,1 φορά την εβδομάδα,μαριδούλα όποτε μπορείς,ψωμάκι το ελληνικό,το "χωριάτικο"
Φέτα,ελιές από του πατέρα σου...Πίτα γύρο,Τα σουβλάκια σου...
Πίνεις τις ρετσίνες σου με παρεάκι κάτω από τις μουριές... Εγώ εχω μοναξιά στην ψυχή μου
Εγώ τρώγω μακαρόνια με σάλτσα,πατάτες με καρότα,κατεψυγμένο ψάρι, μόνο χοιρινό κρέας (λόγω ακρίβειας εδώ)
Και πίνω νερό βρύσης,φτηνό κρασί από χαρτόνι,και μπύρα που έχει κάνει την κοιλιά μου..οχετό!!!
Και άλλα πολλά......ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...!!!
Για όλα αυτά βέβαια  τα παράπονα μου δεν φταις εσύ και ούτε τα γράφω για να σε κάνω να αισθάνεσαι άβολα...
Αλλά για να σου δείξω ότι δεν είναι πουθενά καλύτερα ΟΣΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ...Αυτήν που θέλουμε,και που είχαμε πάντα,και όχι αυτήν που μας αναγκάζουν οι αχρείοι μας πολιτικοί να δεχόμαστε ως χώρα μας...


Εμένα κανόνισαν να με διώξουν με τον τρόπο τους.....
Να στερηθώ ότι αγάπησα και να μου λείψει ότι αγαπώ.
Μην αφήσεις να κάνουν το ίδιο και με σένα..
Στις 17 Ιουνίου έχεις την δυνατότητα να το ανατρέψεις αυτό που σου ετοιμάζουν..
Εγώ δεν θα είμαι εκεί να σταθώ δίπλα σου αλλά θα φωνάζω από εδώ για πάρτη σου..


Δεν θέλω να μείνω για πάντα μακρυά από την πατρίδα μου!Και σίγουρα ούτε εσύ το θέλεις αυτό για ...μένα!!
Και είμαστε πολλοί που έχουμε την ίδια άποψη..Εσύ μπορείς να ξαναφέρεις πίσω ..Έχεις την δύναμη να καταστρέψεις τις δυνάμεις που μας χωρίζουν από τους ανθρώπους που αγαπάμε με την ψήφο σου!!!
Εγώ παίρνω 2000 ευρώ τον μήνα στην δουλειά μου αλλά είμαι μια ανάσα από τον...Βόρειο πόλο!!!
Εσύ παίρνεις 600 ευρώ τον μήνα και μένεις μια ανάσα από τους αγαπημένους σου.. Ποιος είναι ποιο τυχερός;..Ε;; Σε ρωτώ!!!
Η ώρα έφτασε και.. μαύρισε τους,και φέρε με πίσω από την εξορία που με αναγκάσανε να φύγω..
Να ξαναχτίσουμε μαζί την Ελλάδα που πάντα ονειρευόμαστε ..Εγώ και εσύ μαζί...


Πάντα ΕΛΛΗΝΑΣ


ΚΡΙΘΑΡΆΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ σας το αφιερώνω!!!!









Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template