Κώστας Βουτσάς: «Δεν έχω τίποτα δικό μου!»

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012


Ένας από τους αγαπημένους μας ηθοποιούς, ο Κώστας Βουτσάς, εξομολογήθηκε ότι δεν έχει καμία περιουσία, αφού ποτέ δεν αποταμίευε τα χρήματα από τις δεκάδες ταινίες στις οποίες πρωταγωνιστούσε ή συμμετείχε.

«Έχουν περάσει πάρα πολλά λεφτά από τα χέρια μου», δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά αλλά τόνισε ότι δεν καμία περιουσία.

«Δεν έχω τίποτα δικό μου! Μόνο ότι παίρνω στη δουλειά μου. Δεν έκανα περιουσίες ποτέ. Τρεις γάμους έχω κάνει και σε όλους έδωσα και από κάτι...», είπε ο 80χρονος Κ. Βουτσάς χωρίς φόβο και πάθος και πάντα με το χαρακτηριστικό του χιούμορ.
Από την άλλη παραδέχτηκε ότι δεν αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή κάποιο οικονομικό πρόβλημα αφού ακόμα είναι ενεργός ηθοποιός. «Έχω τη δουλειά μου! Τώρα, αν μεγαλώσω κι άλλο και γίνω 81 χρονών και δεν μπορώ να δουλέψω, κάτι θα βρω να κάνω... Μπορεί να γίνω σερβιτόρος!».


http://www.nooz.gr

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template