Σε κατά μέτωπο σύγκρουση βρίσκεται η ευρωπαϊκή ναυτιλία και πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τον αντίστοιχο της Άπω Ανατολής.
Από την πλευρά της Ευρώπης ένωσαν τις δυνάμεις τους οι τρείς μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών. Η δανέζικη Maersk, η ιταλοελβετική MSC και η γαλλική CMA CGM, κάτω από την ομβρέλα κοινοπραξίας με την επωνυμία P3 και με έδρα τη Σιγκαπούρη όπου κτυπάει η καρδιά της παγκόσμιας ναυτιλίας.Η κοινοπραξία θα διαχειρίζεται το 37% της παγκόσμιας χωρητικότητας στα containerships που φθάνει τα 2,6 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.
Ο στόλος της αρχικά θα αποτελείται από 255 πλοία τα οποία θα εκτελούν 29 κυκλικά δρομολόγια στις γραμμές Asia-Europe, Trans-Pacific και Trans-Atlantic καλύπτοντας το 33% της συνολικής χωρητικότητας που υπάρχει στις γραμμές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Το πλεονέκτημα των Ευρωπαίων είναι ότι η διαχείριση του στόλου θα γίνεται από μία κοινή εταιρεία σε αντίθεση με τις ασιατικές συμμαχίες.
Το αντίπαλο δέος της P3 είναι η G6 Alliance στην οποία έχουν συμπράξει πέντε εταιρείες από την Απω Ανατολή. Πρόκειται για τιςAPL, Hyundai, MOL, NYK Line και την OOCL. Με αυτές συνεργάζεται και η γερμανική Hapag Llloyd.
Η G6 έχει στόλο με 240 πλοία και εξυπηρετεί 66 λιμάνια της Ασίας, των ΗΠΑ και της Βόρειας Ευρώπης.
Οι διεθνείς οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι η G6 θα αναζητήσει και άλλους συμμάχους για να αντιμετωπίσει την P3. Και αυτοί θα είναι ηCKYH Αlliance στην οποία συμμετέχουν οι Cosco, K Line, YangMin και η Hanjin, που έχουν έδρα χώρες της Ασίας.πηγη
Από την πλευρά της Ευρώπης ένωσαν τις δυνάμεις τους οι τρείς μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών. Η δανέζικη Maersk, η ιταλοελβετική MSC και η γαλλική CMA CGM, κάτω από την ομβρέλα κοινοπραξίας με την επωνυμία P3 και με έδρα τη Σιγκαπούρη όπου κτυπάει η καρδιά της παγκόσμιας ναυτιλίας.Η κοινοπραξία θα διαχειρίζεται το 37% της παγκόσμιας χωρητικότητας στα containerships που φθάνει τα 2,6 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.
Ο στόλος της αρχικά θα αποτελείται από 255 πλοία τα οποία θα εκτελούν 29 κυκλικά δρομολόγια στις γραμμές Asia-Europe, Trans-Pacific και Trans-Atlantic καλύπτοντας το 33% της συνολικής χωρητικότητας που υπάρχει στις γραμμές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Το πλεονέκτημα των Ευρωπαίων είναι ότι η διαχείριση του στόλου θα γίνεται από μία κοινή εταιρεία σε αντίθεση με τις ασιατικές συμμαχίες.
Το αντίπαλο δέος της P3 είναι η G6 Alliance στην οποία έχουν συμπράξει πέντε εταιρείες από την Απω Ανατολή. Πρόκειται για τιςAPL, Hyundai, MOL, NYK Line και την OOCL. Με αυτές συνεργάζεται και η γερμανική Hapag Llloyd.
Η G6 έχει στόλο με 240 πλοία και εξυπηρετεί 66 λιμάνια της Ασίας, των ΗΠΑ και της Βόρειας Ευρώπης.
Οι διεθνείς οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι η G6 θα αναζητήσει και άλλους συμμάχους για να αντιμετωπίσει την P3. Και αυτοί θα είναι ηCKYH Αlliance στην οποία συμμετέχουν οι Cosco, K Line, YangMin και η Hanjin, που έχουν έδρα χώρες της Ασίας.πηγη
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !