Γιώργος Κορρές-Μια ιστορία γεμάτη από καινοτόμα φυσικά προιόντα

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Αύξηση του μεριδίου αγοράς, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον εμφάνισε στο σύνολο του 2012 η Κορρές Φυσικά Προϊόντα Α.Ε., με τις κύριες αγορές του εξωτερικού (Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία και Σκανδιναβία) να εμφανίζει αύξηση 18% στο πρώτο τρίμηνο του 2013.
Στόχος του Γιώργου Κορρέ, ιδιοκτήτη της φερώνυμης εταιρείας, είναι η ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων στην Αμερική, διατηρώντας την ευθύνη έρευνας και ανάπτυξης, με στόχο το λανσάρισμα καινοτόμων φυσικών προϊόντων. Την ίδια στιγμή, πιθανό είναι το ενδεχόμενο συζητήσεων με ξένους επενδυτές που μέχρι τώρα δεν γίνονταν καθώς ήταν σε ισχύ η συνεργασία με την Johnson & Johnson.
Η ιστορία της επιχείρησης ξεκινά το 1973, όταν σε ηλικία μόλις 8 ετών ο Γιώργος Κορρές πηγαίνει στις διημερεύσεις του Σαββάτου, τακτοποιεί τα ράφια, βοηθάει στην ετήσια απογραφή, ξεκινώντας έτσι το «παιχνίδι» με τα συστατικά και τα προϊόντα. Ένα απόγευμα ανακοινώνει ότι όταν μεγαλώσει θα φτιάχνει κρέμες, κάνοντας τη μητέρα του και τους πωλητές ελβετικής μάρκας καλλυντικών που βρίσκονται στο φαρμακείο, να χαμογελάσουν. Έπειτα από περίπου 15 χρόνια, όντας φοιτητής της Φαρμακευτικής ακόμα, ξεκινάει να εργάζεται στο Φαρμακείο Τζιβανίδη, το παλαιότερο Φαρμακείο Ομοιοπαθητικής στην Αθήνα. Εκεί αρχίζει να πειραματίζεται με τα φυσικά φαρμακευτικά συστατικά, αναπτύσσοντας σκευάσματα από βότανα, φάρμακα φυσικής προέλευσης και στη συνέχεια καλλυντικά προϊόντα. Σημείο σταθμός αποτελεί το 1992, οπότε και δημιουργεί στο φαρμακείο, Εργαστήριο Ομοιοπαθητικής στα πρότυπα εργαστηρίων του εξωτερικού.
Ενώ, τέσσερα χρόνια αργότερα, το 1996, γεννιέται η Κορρές Φυσικά Προϊόντα. Η φιλοσοφία απλή - χρήση βοτάνων και φυσικών/βιολογικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, προσιτή τιμή προσφέροντας τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης και με χαρακτηριστική αισθητική που εμπνέει. Πρώτο προϊόν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Πρώτο καλλυντικό και παγκόσμια καινοτομία -η πρώτη φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης- το Άγριο Τριαντάφυλλο, το οποίο παραμένει best-seller σε όλες τις αγορές, 18 χρόνια μετά. Οι πρώτες εξαγωγές ξεκινούν το 1999, από ένα φαρμακείο της Κρήτης, οπότε και ένας Αμερικανός ανακαλύπτει τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών του και ζητάει να τα «ταξιδέψει» εκτός συνόρων.

Παρουσία στο εξωτερικό
Το 2002 ανοίγει το πρώτο κατάστημα στο εξωτερικό, στο κέντρο του Chelsea στο Λονδίνο. Οι Άγγλοι μαθαίνουν να πίνουν ρακόμελο και γεύονται παραδοσιακές μαραθόπιτες φτιαγμένες από τα χέρια της μαμάς Κορρέ. Τα εγκαίνια διακόπτονται στιγμιαία, όταν η ρακή που ζεσταίνεται στο πίσω μέρος του καταστήματος παίρνει φωτιά. Οι καλεσμένοι νομίζουν ότι πρόκειται για happening και χειροκροτούν. Τα ελληνικά βότανα ξεκινούν το επόμενο μεγάλο τους ταξίδι? Ασία - Ιαπωνία και Κίνα, οι πρώτοι σταθμοί.
Δύο νέα καταστήματα στη Βαρκελώνη ανοίγουν το 2004 ενώ την ίδια χρονιά γίνεται και το μεγάλο άνοιγμα στην Αμερική, μέσω του δικτύου Sephora. Μια μικρή ελληνική εταιρεία -cult κατά τους Αμερικανούς- φαίνεται να κερδίζει σταδιακά το κοινό μιας κορεσμένης και απαιτητικής αγοράς. Παράλληλα ακολουθώντας τη βραβευμένη με Νόμπελ Χημείας ανακάλυψη του πρωτεασώματος, το Εργαστήριο Έρευνας & Ανάπτυξης Κορρές σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και το Πανεπιστήμιο Αθηνών, ξεκινάει πρωτογενή έρευνα στον τομέα Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση, μελετώντας την ενδυνάμωση του πρωτεασώματος με φυσικά αντιοξειδωτικά.
Το 2007 πραγματοποιείται η μετεγκατάσταση στα Οινόφυτα. Το ταξίδι των ελληνικών βοτάνων συνεχίζεται με το άνοιγμα καταστημάτων σε Νέα Υόρκη, Παρίσι, Σανγκάη, Μαδρίτη, Βιέννη, Γενεύη, ενώ ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης απονέμει τιμητική διάκριση στον Γιώργο Κορρέ για τη συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Ενώ, το 2008 η Κορρές λαμβάνει το πρώτο Βραβείο Καινοτομίας - World's Most Innovative Brand - στα βραβεία ICN [International Cosmetic News] & ΗΒΑ Global Expo. Πρώτο βραβείο και για το flagship κατάστημα Κορρές στο Σόχο της Νέας Υόρκης [Retail Renovation Competition 2008]. Η εταιρεία παρουσιάζει τον πίνακα Formula Facts στη συσκευασία των προϊόντων της, επικοινωνώντας με ειλικρίνεια και διαφάνεια το ποσοστό φυσικότητας κάθε φόρμουλας, καθώς επίσης και τα συστατικά που επιλέγονται/αποφεύγονται με τρόπο κατανοητό από όλους.

Πέντε χρόνια μετά την έναρξη της πρωτογενούς έρευνας στον τομέα Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση, η Κορρές παρουσιάζει την τρίτη παγκόσμια καινοτομία της - την πρώτη φυσική σειρά αντιγήρανσης που επιτυγχάνει κλινικά αποτελέσματα καλύτερα των συμβατικών. Η σειρά Κερσετίνη & Βελανιδιά αποτελεί σταθμό για την εταιρεία, ανατρέποντας τη θεωρία που πρεσβεύει ότι μόνο οι συμβατικές αντιγηραντικές κρέμες έχουν αποτελεσματική δράση και επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο την πρωτιά της «χημείας» της φύσης έναντι αυτής του εργαστηρίου. Στόχος της εταιρείας παραμένει η ανάπτυξη καινοτόμων και αποτελεσματικών προϊόντων, βασισμένων σε δραστικά συστατικά φυσικής προέλευσης και η ανάδειξη των πολύτιμων ελληνικών βότανων. Στο πλαίσιο αυτό η ερευνητική πρόταση της Κορρές επιτυγχάνει τον υψηλότερο βαθμό πανευρωπαϊκά και εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση η τετραετής μελέτη αντιγηραντικής και αντιηλιακής δράσης 3.600 φυσικών αντιοξειδωτικών δραστικών. Η μελέτη σε συνεργασία με 7 πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα του εξωτερικού θα ολοκληρωθεί το 2014.

statbank.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template