Ο Mark Zuckerberg έχασε 2,5 δισ. δολάρια από την περιουσία του μετά την ανακοίνωση του ότι τα έσοδα
του Facebook θα είναι «ουσιαστικά» αργά και ότι είναι έτοιμος να κάνει «επιθετικές» επενδύσεις.
Αυτές οι δύο λέξεις φέρεται να προκάλεσαν την πτώση 7% της μετοχής του Facebook μετά από λίγες ώρες.
Ωστόσο, το Facebook ανακοίνωσε έσοδα 7 δισ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2016, 56% πάνω από πέρυσι, και 2,4 δισ. κέρδη.
Το Facebook συνέχισε το ομολογουμένως δύσκολο έργο αύξησης των χρηστών του, φτάνοντας τους 1,79 δισ. το μήνα, με αύξηση 16% από πέρυσι με τους περισσότερους να μπαίνουν πλέον από το Smartphone.
Τι ανησύχησε τους αναλυτές; H αναφορά κατά την ενημέρωση των αποτελεσμάτων ότι θα αυξηθούν οι δαπάνες δικτυακών υποδομών το προσεχές διάστημα, λόγω της μεγάλη απήχησης του video στο Facebook.
Τα τεράστια έσοδα του Facebook προέρχονται από τις διαφημίσεις και μάλιστα από αυτές που εμφανίζονται στα smartphones. Το Facebook έχει αρχίσει να μειώνει την εμφάνιση αναρτήσεων από εμπορικές σελίδες και εκδότες στο news feed των χρηστών και από το νέο έτος θα αρχίσει να μειώνει και τις διαφημίσεις που εμφανίζονται.
Ο λόγος που θα το κάνει αυτό είναι να μειωθεί η όποια ενόχληση των χρηστών και να αυξηθεί ο χρόνος που είναι online, βλέποντας αναρτήσεις που τους ενδιαφέρουν από φίλους, την οικογένεια και γνωστούς. Αυτό θα συμβεί λόγω μετατόπισης της στρατηγικής του Facebook στο video και στο Facebook Live, δημιουργώντας νέα έσοδα από εκεί.
Αυτή η έστω και προσωρινή-μεταβατική μείωση του ρυθμού αύξησης των εσόδων θορύβησε τους αναλυτές ρίχνοντας 7% τις μετοχές του Facebook.
Ο Doug Anmuth, αναλυτής της JP Morgan, δήλωσε ότι η διατύπωση Zuckerberg ήταν σημαντική.
«Πολλοί θα κολλήσουν στην «ουσιαστική» αύξηση των εσόδων διαφήμισης το 2017, αλλά πιστεύουμε ότι τα σχόλια του Zuckerberg ήταν σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με αυτό που είπε για το τελευταίο τρίμηνο» δήλωσε στο Forbes, ο Anmuth.
του Facebook θα είναι «ουσιαστικά» αργά και ότι είναι έτοιμος να κάνει «επιθετικές» επενδύσεις.
Αυτές οι δύο λέξεις φέρεται να προκάλεσαν την πτώση 7% της μετοχής του Facebook μετά από λίγες ώρες.
Ωστόσο, το Facebook ανακοίνωσε έσοδα 7 δισ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2016, 56% πάνω από πέρυσι, και 2,4 δισ. κέρδη.
Το Facebook συνέχισε το ομολογουμένως δύσκολο έργο αύξησης των χρηστών του, φτάνοντας τους 1,79 δισ. το μήνα, με αύξηση 16% από πέρυσι με τους περισσότερους να μπαίνουν πλέον από το Smartphone.
Τα τεράστια έσοδα του Facebook προέρχονται από τις διαφημίσεις και μάλιστα από αυτές που εμφανίζονται στα smartphones. Το Facebook έχει αρχίσει να μειώνει την εμφάνιση αναρτήσεων από εμπορικές σελίδες και εκδότες στο news feed των χρηστών και από το νέο έτος θα αρχίσει να μειώνει και τις διαφημίσεις που εμφανίζονται.
Ο λόγος που θα το κάνει αυτό είναι να μειωθεί η όποια ενόχληση των χρηστών και να αυξηθεί ο χρόνος που είναι online, βλέποντας αναρτήσεις που τους ενδιαφέρουν από φίλους, την οικογένεια και γνωστούς. Αυτό θα συμβεί λόγω μετατόπισης της στρατηγικής του Facebook στο video και στο Facebook Live, δημιουργώντας νέα έσοδα από εκεί.
Αυτή η έστω και προσωρινή-μεταβατική μείωση του ρυθμού αύξησης των εσόδων θορύβησε τους αναλυτές ρίχνοντας 7% τις μετοχές του Facebook.
Ο Doug Anmuth, αναλυτής της JP Morgan, δήλωσε ότι η διατύπωση Zuckerberg ήταν σημαντική.
«Πολλοί θα κολλήσουν στην «ουσιαστική» αύξηση των εσόδων διαφήμισης το 2017, αλλά πιστεύουμε ότι τα σχόλια του Zuckerberg ήταν σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με αυτό που είπε για το τελευταίο τρίμηνο» δήλωσε στο Forbes, ο Anmuth.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !