Μίτσελ: Άξιζα να μείνω, ο Αφελάι τα... ξέρει όλα

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Κύριος ήρθε, κύριος έφυγε ο Μίτσελ. Ακόμα και στην τελευταία του συνέντευξη στην Αθήνα. Ο Ισπανός μίλησε για τον Αφελάι, τον κόσμο του Ολυμπιακού, τη σχέση του με τον Μαρινάκη, αλλά και για Αναστασίου,
Μπεργκ, Κασάμι, Μανιάτη πολλά άλλα.
Τρεις μέρες μετά την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό, ο Μίτσελ παραχώρησε συνέντευξη στη Nova και την εκπομπή «Ώρα των Πρωταθλητών»

Ο Ισπανός τεχνικός εξύμνησε τις σχέσεις του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τη διοίκηση και τον κόσμο της ομάδας, τονίζοντας ότι φεύγει ως φίλος. Σημείωσε ότι κατανοεί την απόφαση του προέδρου του Ολυμπιακού, ότι στηρίζει τον Περέιρα και πως το μοναδικό πραγματικό πρόβλημα υπήρξε με τον Αφελάι ο οποίος «νομίζει ότι τα ξέρει όλα». Επιπλέον εξέφρασε τη σιγουριά του για κατάκτηση του τίτλου από τους «ερυθρόλευκους», ενώ θεωρεί ότι η ομάδα έχει μια καλή ευκαιρία για πορεία και στο Europa League. Διαβάστε τι άλλο είπε για Αναστασίου, Μπεργκ, Μανιάτη, Νικοπολίδη, Αβραάμ, Μήτρογλου, Καρεμπέ αλλά και την πιθανότητα να αναλάβει την Εθνική Ελλάδας…
Ακολουθούν αναλυτικά όσα είπε ο Μίτσελ στη συνέντευξή του στη Nova:

Για την απόφαση του Βαγγέλη Μαρινάκη: «Καταλαβαίνω και αποδέχομαι την απόφαση του Μαρινάκη, είμαι σίγουρος ότι την πήρε για το καλό του Ολυμπιακού».

Για το τι είπε στον Περέιρα στου Ρέντη: «Του ευχήθηκα καλή τύχη γιατί τώρα είναι προπονητής της ομάδας μου! Θα του ασκήσω κριτική! Πέρα από την πλάκα πάντως, έχει την απόλυτη στήριξή μου».
Για τις σχέσεις του με Κασάμι, Αφελάι, Αβραάμ: «Κανένα πρόβλημα με τον Κασάμι. Και για τον Αφελάι, επαναλαμβάνω δεν πήρα μόνος μου την απόφαση. Καλό παιδί, καλός άνθρωπος ο Κασάμι, δουλευταράς, ο οποίος ακόμη έχει πολλά να μάθει για το ποδόσφαιρο. Σε αντίθεση με τον Αφελάι ο οποίος νομίζει ότι τα ξέρει όλα. Ο Αβραάμ αποφάσισε να φύγει και να πάει στην Τουρκία, όπως είχαν κάνει νωρίτερα και οι Τζιμπούρ και Αμπντούν. Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις έκαναν τις εισηγήσεις μου και ο σύλλογος πήρε τις αποφάσεις».

Για τις σχέσεις του με τον Καρεμπέ και τους ανθρώπους της διοίκησης: «Ψέματα όσα γράφτηκαν για τις σχέσεις μου με τον Καρεμπέ και τον Βρέντζο. Οι σχέσεις μου ήταν εξαιρετικές με όλους, όπως με τον πρόεδρο».

Για το πώς θα παίξει ο Ολυμπιακός του Περέιρα: «Δεν βλέπω άλλο τρόπο για το πως να παίξει ο Ολυμπιακός από φουλ επιθετικό ποδόσφαιρο. Αυτό θέλει ο κόσμος και αυτό νομίζω θα κάνει και ο Περέιρα».

Για τον αν ο Ολυμπιακός θα πάρει το πρωτάθλημα: «Σίγουρα θα πάρει το πρωτάθλημα».

Για την πορεία στο Europa League: «Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός μπορεί να πάει καλά στο Europa League. Νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία για να πάει καλά».\

Για το αν άξιζε να συνεχίσει το έργο του: «Πονάω που αναγκάζομαι να φύγω γιατί με αγάπησαν όλοι και το ίδιο έκανα και εγώ. Νομίζω πως άξιζα να ολοκληρώσω το έργο μου».

Για την άποψή του για τους Έλληνες ποδοσφαιριστές: «Πιστεύω στους Έλληνες ποδοσφαιριστές πάρα πολύ. Είναι μαχητές. Το πρόβλημα είναι ότι το κοινό ζητάει πάντα γνωστούς ξένους ποδοσφαιριστές, αλλά πρέπει να στηρίζουμε και τους ντόπιους».

Για το αν θα αναλάμβανε την Εθνική Ελλάδας: «Θα ήθελα αλλά δεν υπάρχει τέτοιο σενάριο τώρα. Από συλλόγους πάντως, για μένα υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός. Θα ήταν έλλειψη σεβασμού προς τον Ολυμπιακό αν πήγαινα σε κάποια άλλη ομάδα. Τις σέβομαι όλες αλλά δεν θα το έκανα ποτέ. Είναι σα να με καλέσει η Μπαρτσελόνα. Δεν θα πήγαινα ποτέ. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, αλλά θέλω να είμαι ειλικρινής. Νιώθω Ολυμπιακός και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει».

Για τον Μανιάτη και τους άλλους Έλληνες: «Γουστάρω πολύ τον Μανιάτη. Είχαμε σχέση πατέρα-γιου αλλά τον πιστεύω πολύ και ως ποδοσφαιριστή. Είναι ο τυπικός Έλληνας ποδοσφαιριστής που μπορεί να συνδιάσει τη δύναμη και το πάθος. Είναι τύχη για τον Ολυμπιακό που έχει έναν τέτοιο ποδοσφαιριστή. 
Είναι ένας ηγέτης. Πολλές φορές οι Έλληνες παίκτες δεν πιστεύουν ότι είναι οι ηγέτες σε μια ομάδα με καλούς ξένους παίκτες, όμως πρέπει να το πιστέψουν. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους Έλληνες, όπως ο Σιόβας και ο Μήτρογλου. Αυτοί μένουν στο τέλος, οι ξένοι φεύγουν».

Για το ποιον παίκτη από άλλη ελληνική ομάδα θα έπαιρνε: «Θα έπαιρνα τον Μπεργκ από τον Παναθηναϊκό. Είναι άλλη ομάδα με αυτόν και χωρίς αυτόν. Είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής».

Για τον Γιάννη Αναστασίου και τους Έλληνες προπονητές: «Ο Αναστασίου έχει ανεβάσει τον Παναθηναϊκό επίπεδο. Δείγμα ότι οι ελληνικές ομάδες πρέπει να πιστεύουν σε Έλληνες προπονητές. Όπως ο Νικοπολίδης, ο οποίος είναι καταπληκτικός».
Για την καλύτερη στιγμή του στον Ολυμπιακό: «Καλύτερη στιγμή μου στον Ολυμπιακό, ο γύρος του θριάμβου για το πρωτάθλημα του 2014 με τον κόσμο να τραγουδάει για μένα».
Για την αντιμετώπιση του κόσμου: «Έχω κλάψει πολύ τις τελευταίες μέρες με τις επαφές που έχω με τον κόσμο στον δρόμο. Είμαι ευαίσθητος και ο κόσμος με συγκινεί».
Για το αν θα έρθει στη φιέστα: «Θα ήθελα πολύ να έρθω αν πάρουμε το πρωτάθλημα την τελευταία αγωνιστική, να το πανηγυρίσω κι εγώ. Ευχαριστώ ξανά τους πάντες στον Ολυμπιακό για τη συμπεριφορά τους. Μπορεί να φεύγω αλλά ένα κομμάτι μου μένει εδώ. Δεν μπορώ να ξεχάσω ποτέ τον Ολυμπιακό».

Για το τι πρόσφερε στον Ολυμπιακό: «Όταν είχα παρουσιαστεί από τον Ολυμπιακό, είχα πει ότι θέλω να βοηθήσω τον σύλλογο να μεγαλώσει και να βοηθηθώ κι εγώ έτσι. Επομένως, οι νίκες στην Ευρώπη είναι πάντα σημαντικές και κέρδος το να παίζεις σε αυτά τα μεγάλα παιχνίδια. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι ο Ολυμπιακός όντως έχει προοδεύσει. Είμαι υπεύθυνος και για τα όσα έκανε η ομάδα στο πρωτάθλημα αλλά έχω και ένα μερίδιο από τις επιτυχίες».
Για τις υποχρεώσεις του προπονητή του Ολυμπιακού: «Το να είσαι προπονητής του Ολυμπιακού είναι κάτι πολύ σπουδαίο, κάτι πολύ δύσκολο. Έχεις πολλές υποχρεώσεις κάθε μέρα, όχι μόνο να διαλέγεις ενδεκάδα, γιατί ακριβώς ο σύλλογος είναι κάτι σπουδαίο».

Χαρακτηριστικές ατάκες…
• «Εγώ πάντα αγαπούσα το λευκό της Ρεάλ, αλλά ο Ολυμπιακός με ανάγκασε να φορέσω και να αγαπήσω τα ερυθρόλευκα της Ατλέτικο!»

• «Έχω παίξει στο Μπερναμπέου μπροστά σε 100 χιλ. κόσμου αλλά το Καραϊσκάκη είναι το κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό».

• «Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι κάτι σαν οικογένεια για μένα». πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template