Τι λέει η Αλεξανδράκη για το Ρώσο... χορηγό με τα 37.500 ευρώ!

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012


«Εκεί που ήμουν στην παραλία με φωνάζουν από την μπουτίκ για να με ενημερώσουν για την χειρονομία, ότι δηλαδή μπορώ να πάρω ό,τι θέλω. Οπότε βλέπω κάτι σακούλες μαζεμένες, χωρίς εγώ να έχω δοκιμάσει κάτι. Γιατί δεν πήγα να τα κάνω εγώ αυτά τα ψώνια. Είχαν πάει πριν δυο κοπέλες που είχαν πει ψέματα ότι είναι αδελφές μου και κατέβασαν όλο το μαγαζί. Ο κύριος το πίστεψε και για να μη με στεναχωρήσει, ψώνισε και όντως έφτασε αυτό το ποσό των 37.500 ευρώ, που, όμως, δεν ήταν πράγματα που διάλεξα εγώ». Αυτή είναι η εξήγηση που δίνει το γνωστό μοντέλο Δήμητρα Αλεξάνδρακη στην αποκάλυψη του «Πρώτου Θέματος» ότι Ρώσος μεγιστάνας της αγόρασε ρούχα αξίας 37.500 ευρώ.
«Όταν με κατηγορούν ότι πήγα με κάποιον και ψώνισα 37.500 ευρώ, ειδικά στις μέρες μας, το θεωρώ άδικο για μένα. Επίσης, προσβάλουν και τον σύντροφό μου», δήλωσε το σέξι μοντέλο, προσπαθώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
«Ήταν θαυμαστής μου!» δηλώνει το μοντέλο προσπαθώντας να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Ισχυρίζεται ότι το αστρονομικό ποσό ήταν δώρο ενός πάμπλουτου θαυμαστή της, που ούτε η ίδια γνώριζε. Μάλιστα, όπως λέει, εκείνη λιαζόταν αμέριμνη στην ξαπλώστρα της στην παραλία της Ψαρρού, όταν τη φώναξαν από την μπουτίκ και της είπαν τα καθέκαστα, που την έκαναν να μείνει με το στόμα ανοιχτό.

«Είναι πραγματικά ανήκουστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και για κάποιον που δεν έχει να πάρει ψωμί, είναι κάτι που δεν μπορεί να το συλλάβει το μυαλό του. Ούτε εγώ δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Αν και, όπως μου εξήγησαν κάποιοι που τον ξέρουν, για αυτόν το συγκεκριμένο ποσό δεν ήταν τίποτα».

H Δήμητρα Αλεξανδράκη δεν αρνείται ότι πήρε τα ρούχα. Ωστόσο, αν και δέχτηκε το δώρο από τον άγνωστο -όπως υποστηρίζει- θαυμαστή, τώρα λέει ότι αν ήξερε την έκταση που θα έπαιρνε η απόφασή της να δεχθεί τη χορηγία του... αγνώστου σε αυτή Ρώσου, θα λειτουργούσε διαφορετικά. «Αν πίστευα ότι θα συνέβαινε όλο αυτό, δεν θα είχα καν πάει στην μπουτίκ. Ούτε καν από περιέργεια, όπως συνέβη τώρα. Και εννοείται ότι αυτά τα χρήματα δεν βγαίνουν τη σήμερον ημέρα. Εγώ προσωπικά δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ και το μόνο που σκέφτομαι είναι η καριέρα μου».

Και αφού είναι τόσο απλό, τότε που ξέρεις; Μπορεί να συμβεί και σε σένα κάτι αντίστοιχο και εκεί που κάθεσαι αμέριμνη σε μια παραλία της Μυκόνου να σε ενημερώσουν ότι ένας άγνωστος «θαυμαστής» έχει ξοδέψει τόσες χιλιάδες ευρώ για να σου κάνει και σένα ένα τέτοιο δώρο!




www.protothema

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template