Παϊτέρης: Πάνε να με κλείσουν φυλακή το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που βοήθησα

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

«Τους εχω βοηθήσει όλους και το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και κινδυνεύω να πάω φυλακή. Έχω εφτά παιδιά και δεν μπορώ να δουλέψω λόγω υγείας. Όχι να πάω και φυλακή. Ό,τι έκανα, το έκανα για να πάνε αυτά τα παιδάκια σχολείο» είπε ο Βασίλης Παϊτέρης στην εκπομπή Καρντάσιανς.
Έχει εφτά παιδιά, πέντε αγόρια και δύο κορίτσια, φυσικά όχι με την ίδια γυναίκα αφού το θεωρεί «βλασφημία», αποκάλυψε χαριτολογώντας.
«Τα τελευταία τέσσερα – πέντε χρόνια έχω πρόβλημα με την καρδιά μου. Έχω κάνει πέντε αγγειοπλαστικές. Εγώ είμαι Rom. Rom σημαίνει Ρωμιός. Μας έχουν πει γύφτους, τσιγγάνους, ενώ είμαστε Ρωμιοί. Εγώ είμαι ευαισθητοποιημένος και βοηθάω όλο τον κόσμο τον ταλαίπωρο. Έκανα μία στροφή και πήγα προς την πολιτική. Με παραμύθιασαν δηλαδή αφού το μέλημά μου ήταν να πάνε τα παιδιά σχολείο, αλλά δεν πήγαν», είπε μεταξύ άλλων, όταν τον ρώτησαν γιατί δεν τον βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Ο Βασίλης Παϊτέρης θέλησε να αναδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ρομά στη χώρα μας και μίλησε αρκετή ώρα για το θέμα αυτό.

Πέρα από κάθε ιδεολογία, όπως εξήγησε, εξομολογήθηκε ότι οι πολιτικοί δεν τον αντιμετώπισαν όπως θα έπρεπε. «Εγώ, παρά το γεγονός ότι τους έχω βοηθήσει όλους, με είπαν γραφικό. Στην Αγία Βαρβάρα έφτιαξα ένα σπίτι να μείνω, εκτός σχεδίου βέβαια. 250.000 ευρώ στην εφορία και 12 χρόνια φυλακή ο Παϊτέρης. Κι εγώ δεν ξέρω τίποτα. Και πάνε να με κλείσουν και φυλακή. Αυτό είναι το ‘Ευχαριστώ΄; Τους εχω βοηθήσει όλους και το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και κινδυνεύω να πάω φυλακή. Έχω εφτά παιδιά και δεν μπορώ να δουλέψω λόγω υγείας. Όχι να πάω και φυλακή. Ό,τι έκανα, το έκανα για να πάνε αυτά τα παιδάκια σχολείο».
Όσο για το πώς περνάνε οι Ρομά στην Ελλάδα, ο Βασίλης Παϊτέρης είπε: «Οι Τσιγγάνοι στην Ελλάδα περνάνε καλά μόνο και μόνο επειδή είναι ‘έξω καρδιά’. Λένε ‘δεν έχουμε να φάμε, ελάτε να τραγουδήσουμε’. Με το τραγούδι και το χορό φεύγει η πείνα. Εμείς γεννιόμαστε με κρίση. Γιαυτό εγώ έλεγα ‘ρε παιδιά, βοηθήστε’. Και αναγκάστηκα να πάω με όλα τα κόμματα για να βοηθήσω αυτά τα παιδιά να πάνε σχολείο. Τι το παράλογο ζητούσα δηλαδή. (…) Τα δικά μου παιδιά πάνε σχολείο γιατί εγώ είμαι ο Παϊτέρης και μένω σε ένα σπίτι. Κι αυτό μου το έχουν σπάσει». 
 peoplegreece.com
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template